FAQ’s

BESTELLEN

Heb je gevonden wat je zocht? Heel leuk! Plaats de producten in je winkelmandje. Als je klaar bent met shoppen kun je doorgaan naar de check out waar je eventuele kortingscodes in kunt voeren.

Vul jouw verzend- en betaalgegevens in en kies voor de gewenste betaalmethode. Na ontvangst van je betalen, ontvang je een bevestigingsmail van ons. We houden je op de hoogte van de status van je bestelling via mail, maar je kunt de voortgang ook zien in je account.

Wat jammer dat een product, dat je wil bestellen, uitverkocht is. In de meeste gevallen komen de producten weer terug op voorraad. Het kan zijn dat een product niet meer terug op voorraad komt, omdat deze uit het assortiment gaat om plaats te maken voor eventueel nieuwe designs. Wil je zeker weten wanneer jouw favoriet weer op voorraad komt? Stuur een mailtje met de link naar het product naar [email protected] of stuur een berichtje via het contactformulier en we kijken het voor je na.

In sommige gevallen komen de bevestigingsmails onverhoopt in de spambox van je mail terecht. Vind je hier ook geen bevestiging? Dan kun je voor de zekerheid contact opnemen via [email protected] Wij zullen de status van je bestelling nagaan. Heb je een account bij ons? Dan kan je hier ook altijd inzien wat de status is van jouw bestelling.

Plaats de producten die je wilt bestellen in het winkelmandje. Ga door naar de check out. Hier kun je de code van de giftcard of de kortingscode invoeren. De waarde wordt automatisch verrekend.

BETALEN

We gebruiken verschillende betaalmethodes.

IDEAL
Betaal direct vanaf je bankrekening met IDEAL. Je kunt gebruik maken van IDEAL met een Nederlands bankrekeningnummer.

Klarna
Achteraf betalen – alleen in Nederland & Belgie.
Wil je liever na ontvangst van je bestelling betalen? Dat kan! Kies in dit geval voor ‘Klarna achteraf betalen’ als betaalmethode. Na verzending van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om te betalen.
Deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor Nederland en België.

PayPal
Als je een PayPal account hebt kun je kiezen voor deze betaalmethode.

Creditcard
Wil je graag met creditcard betalen? We accepteren Visa, Mastercard, American Express en Maestro.

Bancontact
Betaalmethode gelijk aan IDEAL, maar vooral gebruikt in België.

Bij a sunny day shop je in een veilige omgeving. We zorgen ervoor dat jouw persoonlijke informatie veilig bewaard wordt en blijft. Je data wordt niet gedeeld met derde partijen. Hierdoor ben je er altijd zeker van dat je veilig kunt shoppen bij a sunny day.

De veilige omgeving voor veilig betalen bij a sunny day kun je herkennen aan het slotje naast de balk van het webadres van de betreffende pagina. 

BEZORGING

We begrijpen dat je zo snel mogelijk van je nieuwe aankoop wilt genieten. We doen ons uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 18.00 uur geplaatst? Dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden.
Leveringen binnen Nederland worden doorgaans de volgende dag geleverd. Leveringen naar België duren gemiddeld 1-2 werkdagen.

Leveringen naar andere landen binnen Europa duren doorgaans 2-3 werkdagen.
Leveringen naar andere landen buiten Europa duren doorgaans 5-8 werkdagen.

Na verzending van jouw bestelling ontvang je een mail met de track & trace code voor het volgen van je bestelling.

Door COVID-19 zijn de verzendpartijen extra druk. Hierdoor kunnen sommige leveringen iets vertraging opleveren

De verzending binnen Nederland is gratis. De verzending naar Belgie kost €6,- per pakket.

Je ontvangt een verzendbevestiging met track & trace per mail wanneer we jouw pakketje hebben overgedragen aan de verzendpartij zodat je de levering kunt volgen.

Heb je jouw bestelling na drie werkdagen nog niet ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur een mailtje naar [email protected] met jouw ordernummer. We helpen je graag verder.

RUILEN & RETOURNEREN

Je hebt het recht jouw bestelling binnen 30 dagen na bestellen te annuleren of retourneren. Tijdens deze periode heb je tijd om jouw aankoop te beoordelen.

Wat jammer dat het product je niet naar wens is, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Je kunt het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Volg de volgende stappen.

Retour instructies.
1. Verpak de items in de originele verpakking en doos.
2. Vul het retourformulier in dat je bij de bestelling hebt ontvangen, plaats deze in de doos en plak de doos goed dicht.
3. Wil je een item ruilen voor een andere maat of product? Bestel deze dan opnieuw op onze website en retourneer het huidige item.
4. Retourneer de items naar het volgende adres:

a sunny day
t.a.v. retouren
Het Zwin 79
6826 VC Arnhem
Nederland

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen terug overgemaakt naar de – door jou – gebruikte rekening. Je ontvangt een mailtje wanneer jouw retour verwerkt is.
De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening. We raden aan je retour met track & trace te versturen, omdat a sunny day niet verantwoordelijk is voor het kwijtraken van een zending.

Gebruikte producten kunnen niet worden geretourneerd.

Als je alle items uit je bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten terug. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan is met jouw bestelling. Stuur een email naar [email protected] en geef aan wat er mis is gegaan en wat jouw naam en ordernummer is. Als een product beschadigd of niet compleet geleverd is dan ontvangen we ook graag een foto. We zullen het zo snel mogelijk proberen op te lossen.

CONTACT

Heb je een vraag over de levertijd, betaalmethodes of het retourneren van een item? Misschien kan je het antwoord op jouw vraag in deze FAQ vinden.

Neem gerust contact op als je andere vragen, opmerkingen of klachten hebt. Stuur een mail naar [email protected] of stuur een berichtje via het contactformulier en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.

E-mailadres[email protected]
WhatsApp (bereikbaar op werkdagen van 09:00 – 17:00): +31 (0) 651 656 971

a sunny day
Het Zwin 79
6826 VC Arnhem
(Geen bezoekadres)
KVK nummer: 76748316
BTW nummer: NL860785233B01

a sunny day doet er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kun je contact met ons opnemen. Dit kan via e-mail en telefonisch. We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Als je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Is jouw vraag nog niet beantwoord?